At Wendy Wu Tours, we want to know what you think about the service you receive when you book with us and what you thought about your tour itself. It's this vital information that helps us to improve in the future. With this in mind, we have teamed up with an independent review platform called feefo. Once you have made a booking or returned from one of our tours, you'll receive an email from feefo asking you to rate your experience with us. We then display these reviews right here, completely untouched by us, so you can trust them 100%.

You can also read more reviews about Wendy Wu Tours on TripAdvisor.

Date
Rating
Customer Review

GRAND TOUR OF CHINA

Mon 04 Dec 17
Our Service
Excellent

Well organised tour with great national and local guides

GRAND TOUR OF CHINA

Tue 21 Nov 17
Our Service
Excellent
Our Tour
Excellent

Service rating :

The tour was well organised from start to finish and we would highly recommend.
The tour guide was very informative and nothing was too much trouble.
The local guides were also a wealth of knowledge.
We cant believe just how much we saw and experienced.
We will definitely not hesitate to book another tour with this company.

Product :

Excellent value for money for a special occasion

GRAND TOUR OF CHINA

Thu 12 Oct 17
Our Service
Excellent
Our Tour
Excellent

Service rating :

Our national ****** was tops with me. She really went out of her way to ensure everyone on the group was having a great time and as trouble-free a holiday as humanly possible. Our local guides were all friendly and accommodating. The tour, though a long one, seemed to be very efficiently organized, there were no major problems and the schedule ran quite smoothly - this is in itself is a huge achievement given that the trip was 26 days covering a vast area of China with many sites and activities packed into our itinerary - so congratulations Wendy Wu on pulling it off so smoothly. They seem like a highly organized, professional company who really know what they're doing. I would have no hesitation in picking them again the next time I'm anywhere in the Asia-Pacific region.

Product :

Simply great value for money. I really felt as if every penny I spent purchasing the trip was well spent.

GRAND TOUR OF CHINA

Mon 09 Oct 17
Our Service
Excellent
Our Tour
Excellent

Service rating :

The whole experience from start to finish was excellent.My partner took ill whilst we were away and Wendy Wu were more helpful in getting us back home than our insurance company. Our national guide Ivan could not have been more attentive or helpful during the whole trip and has messaged us since we have been home to check on progress

Product :

The whole trip was amazing. Learnt so much about China and ts people

GRAND TOUR OF CHINA

Thu 24 Aug 17
Our Service
Excellent

This was an excellent tour. Very well organised. Food was excellent be it Chinesse food. Hotels were generally of a good standard. Also our guide David was very good.

Our Response

Thanks for your lovely comments!

GRAND TOUR OF CHINA

Tue 20 Jun 17
Our Service
Excellent
Our Tour
Excellent

Service rating :

No problems. Straight forward with queries answered quickly. Everyhing done timeously.

Product :

Good value. Could have done with better bus transport sometimes. Don't need so many banquets

GRAND TOUR OF CHINA

Mon 19 Jun 17
Our Service
Excellent
Our Tour
Excellent

Service rating :

Liz Cathcart , couldn't have been more helpful, especially to a newbe like me ! It felt as though nothing was too much trouble, and she fielded some really silly questions. Thank you Liz, i'll be back...........!!

Product :

The whole experience was just amazing. We travelled a lot and saw a lot but nothing too frantic. China is an amazing country. All bases were covered, and the tipping taken care of......excellent !

Our Response

Thanks for your lovely feedback - we've passed it over to Liz for you!

GRAND TOUR OF CHINA

Tue 30 May 17
Our Service
Excellent
Our Tour
Excellent

Service rating :

Guides and itinerary were excellent. Excellent value for money. Food , entrances visas were all included.
Would definitely recommend Wendy Wu and the grand tour of China.

Product :

Everything excellent itinerary and guides.

Our Response

Thanks for your lovely comments!

GRAND TOUR OF CHINA

Mon 29 May 17
Our Service
Excellent
Our Tour
Excellent

Service rating :

Very well planned and organised, we were well looked after the whole time.

Product :

We saw lots of different places and things. It was busy, we hit the ground running when we arrived at each new place, so we packed in lots of sites. There was a lot of walking in places, and it was sometimes tiring, but I was expecting this from the description in the brochure, so was prepared.

GRAND TOUR OF CHINA

Thu 04 May 17
Our Service
Excellent

Everything was so well organised and thought out. We had a brilliant national guide in Raymond who really went "the extra mile" in making sure sure we had a superb trip. The local guides were all exceptional too. Would definitely recommend this trip as a way to see the major highlights of China. A great experience.

GRAND TOUR OF CHINA

Thu 27 Apr 17
Our Service
Excellent
Our Tour
Excellent

Service rating :

Organisation & guides excellent with such a packed full itinerary. Your covered so many places of interest including the less profiled like the visits to the pearl & silk establishments which were very interesting. The local guides complimented the excellent national guide Sam who was tireless in his efforts to please everyone including a couple of very demanding travellers in our party. The negative was the size of the group @ 26 with varying fitness levels it was difficult.

Product :

Itinerary packed with interesting sights & wonderful optional shows

GRAND TOUR OF CHINA

Thu 22 Dec 16
Our Service
Bad
Our Tour
Poor

Service rating :

China ok . Extension in Hong Kong expensive and room totally inadequate for a 4 day stay spent £200 on upgrade. Very disappointed with Wendy Wu customer service.

Product :

Grand tour was good although hotels seen better days missed out on special meals. Where was the over the bridge noodles etc, ok but very repetitive and low end. last night terrible!!!!

Our Response

Service rating : We are sorry you were disappointed with the size of your hotel room and the price you paid for your Hong Kong extension. Hotel rooms do tend to be smaller in Hong Kong than in mainland China due to limited space.  We have investigated and we searched for the best value at the time you booked.  As we have advised you, you were charged correctly in-line with the contract we have with our supplier. 


Product : We note your comments above and if you would like us to investigate please get in touch with Customer Care team.  We are pleased that you enjoyed the tour and hope the memories of seeing so many of China'siconic sites will stay with you for years to come.

Grand Tour of China

Fri 04 Nov 16
Our Service
Excellent
Our Tour
Good

Service rating :

Amy our guide was an excellent guide and made all the difference on our tour spoke good English which is a change when we travel in other countries and we do not know the spoken word

Product :

Some coaches do need to be up graded to a better standard. no seat belts in some and other you could not use them as other people had pushed them into the seats and some belts were damage and also could not be used.

Our Response

We are delighted to hear your positive comments about your guide Amy, i have passed your feedback to our local operator in China, where your comments will be passed on. I'm sure Amy will be delighted to hear this.

We are sorry to hear that some of the coaches did not meet your expectations, we would like to thank you for your valued feedback.

Kind regards
Zoe Bligh

Grand Tour of China

Mon 31 Oct 16
Our Service
Excellent
Our Tour
Excellent

Service rating :

Everything was well organised, hotels, flights transport.

Product :

A very good coverage of China, high standard hotels and well arranged transport. Not sure it should be 'moderate' pace as some days were very hectic.

Grand Tour of China

Tue 25 Oct 16
Our Service
Good
Our Tour
Good

Service rating :

Our national guide was always on hand to sort out any problems and worked hard to ensure the group all stayed together and nobody got lost.

Product :

The hotels were not well located, and very little free time was available to us. The food started off well and , but soon became very repetitive. We appeared eat the same menu at each meal in each town every day. Some restaurants had very dubious washrooms!!!!.

Our Response

We are pleased your national guide was good and you really enjoyed the Grand Tour of China.

Thank you for your valued feedback, we have taken your comments on board for future development.

We hope you have returned with many happy memorable memories from this amazing destination!

Kind regards
Zoe Bligh

Experience

  • UK's leading Asia Specialist
  • Over 19 years of experience
  • Friendly, knowledgeable regional specialists
  • Experienced English speaking tour guides

Peace of Mind

  • Everything's included in the price
  • Award-winning service
  • Carefully planned itineraries
  • Fully ABTA and ATOL protected

Don't just take our word for it

  • 4.7 out of 5 Customer Product Satisfaction
  • 4.7 out of 5 Customer Service Satisfaction
  • Gold Award Feefo Accreditation
  • feefo reviews

Sign up for our email newsletter:

Sign up to our e-newsletter to get the latest news & exclusive travel offers

As featured in

The Telegraph
The Sunday Times
Lonely Planet
Wanderlust Magazine
National Geographic
BBC World News